Avem experți din toate domeniile IT (rețea, rutare, wireless, securitate cibernetică etc.) și experiență în întreținerea unor medii IT foarte complexe (centre de date, rețele WAN etc.).
Pentru organizațiile care nu au propria echipă de întreținere a infrastructurii IT, pentru cei care au nevoie să ofere suport tehnic echipelor lor IT în anumite domenii IT, compania noastră poate oferi servicii de întreținere, suport tehnic și consultanță prin contracte de service, cu metrici de timp de răspuns și depanare care se potrivește clienților și proceselor lor de afaceri.
Schimbările rapide de pe piață cauzate de noile tehnologii impun necesitatea unei mai mari agilități în afaceri. Companiile trebuie să fie rapide și flexibile pentru a-și pune clienții pe primul loc, rămânând în același timp profitabile. Satisfacerea asteptărilor clienților este o sarcină continuă.
Oferim servicii de întreținere și administrare a infrastructurii IT în următoarele condiții:
Oferim servicii de întreținere și administrare a infrastructurii IT în conformitate cu un proces de management al problemelor predefinit, care specifică modul de identificare, evaluare a impactului, documentare și depanare a problemelor. Prin utilizarea diverselor instrumente de management al problemelor, asigurăm o disponibilitate ridicată a infrastructurii IT și rezolvarea mai rapidă a problemelor clienților noștri. Incidentele sunt înregistrate într-un sistem de management al evenimentelor din care se pot defini rapoarte zilnice, săptămânale sau lunare.
La încheierea unui contract pentru furnizarea de întreținere și administrare a infrastructurii IT, există condiții specifice care trebuie convenite, cum ar fi:
Ne face plăcere să fim la dispoziţia clienţilor noştri atunci când creăm un plan de continuitate a afacerii.
În multe industrii, cum ar fi finanțele, sănătatea și energia, managementul planificat al continuității afacerii este o activitate obligatorie.
Infrastructura IT este o verigă cheie în managementul continuității afacerii, care urmărește să pregătească o companie pentru a păstra funcțiile de afaceri sau a relua rapid după producerea unui dezastru. Funcțiile de afaceri care sunt esențiale pentru misiunea companiei trebuie să fie îndeplinite în continuare după întreruperi, inclusiv dezastre naturale sau provocate de om, apariția unor condiții dificile de piață sau schimbări bruște în management, riscuri crescute de securitate a datelor și alte evenimente, cum ar fi atacurile cibernetice.